У Полтаві відбувся гастрономічний онлайн-марафон «Смачна Полтавщина».

Версія для друкуВерсія для друку
У Полтаві відбувся  гастрономічний онлайн-марафон «Смачна Полтавщина».
 
05 серпня 2020 року на базі Департаменту культури і туризму Полтавської обласної державної адміністрації відбувся онлайн-марафон «Смачна Полтавщина». 

Головна мета проєкту - об’єднати презенторів гастрономічних особливостей Полтавщини та надавачів туристичних послуг України. Тож до участі в онлайн-марафоні запросили представники зелених садиб, рестораторів, кулінарних майстрів, які в рамках марафону презентували  «гастрономічні магніти» та провели майстер-класи з їх виготовлення. Також до заходу долучилися надавачі туристичних послуг, які надалі планують включити ці локації в маршрути.

Онлайн-марафон відбувся за участі заступника голови Полтавської облдержадміністрації Катерини Рижеченко, яка наголосила: «У нинішніх умовах проводимо заходи онлайн. Хотілося б вже зустрітися і не лише побачити та почути про різні смаколики, а й скуштувати їх. Хочеться трохи розширити загальну думку про те, що Полтавщина – це тільки галушки. Звичайно, ця страва невід’ємна частина нашої кухні, але маємо більш широкий асортимент наїдків, саме те, чого немає в інших регіонах».
Актуальним моментом заходу стало відкриття мало відомих надавачів послуг з гастрономії широкому туристичному загалові, зокрема, Оксани Дорошенко з Більська, яка  виготовляє «котелевські пряники». Її вироби вже не раз ставали переможцями різних всеукраїнських конкурсів та винороба, який презентує бренд «Вина від дяді Толі.

«Всю сировину він закуповує на заході Україні. А вже сам продукт виготовляє за полтавськими технологіями. Він не тільки пропонує скуштувати вина, а й розповісти про технологію їх виготовлення», -розповіла організатор онлайн-марафону, начальник відділу туризму і розвитку музейної справи Департаменту культури і туризму Полтавської облдержадміністрації Лілія Федорченко. До участі у марафоні долучилися й представники вже сформованих гастрономічних брендів, серед яких, «Інтерактивний музей народної гастрономії», що діє при туркомплексі «Турист», родзинкою якого є дегустацію страв з «Енеїди» І.П. Котляревського.

Після онлайн марафону відео матеріали будуть локалізовані та створений окремий медійний продукт, що буде надісланий усім туристичним організаціям для подальшої реклами такої продукції.

 

Наверх ↑