В день відкриття Сорочинського Ярмарку проведено Міжрегіональний туристичний семінар-практикум

Версія для друкуВерсія для друку

В день відкриття Сорочинського Ярмарку
проведено Міжрегіональний туристичний семінар-практикум

 

   22 серпня 2017 р. у с. Великі Сорочинці Миргородського району розпочався славнозвісний Сорочинський Ярмарок – незмінний атрибут Полтавщини як туристично привабливого регіону. До дня відкриття ярмарку управлінням інфраструктури та туризму Полтавської обласної державної адміністрації організовано Міжрегіональний семінар-практикум «Розвиток кластерної моделі туристичної галузі області з вивченням передового досвіду».

   Семінар проведено під головуванням Лариси Оніщук, заступника начальника управління інфраструктури та туризму Полтавської облдержадміністрації, яка ознайомила присутніх з особливостями розвитку сільського туризму на Полтавщині, у тому числі – в новостворених місцевих громадах, та надала методичні роз’яснення як покращити супутні послуги туристичного спрямування, як створити дієву рекламу, виважену логістику, незабутні атракції тощо.

   Участь у заході взяли представники державних установ Кіровоградщини та Запоріжжя, представники регіональних фондів підтримки підприємництва по Запорізькій та Полтавській областях, викладацький склад вищих навчальних закладів м. Полтави, представники громадських організацій туристичного спрямування, фахівці з питань туризму та курортів районних державних адміністрацій, міських, селищних та сільських рад Полтавської області.

   Під час заходу було висвітлено ряд актуальних завдань та викликів сучасної туристичної індустрії – зокрема, можливості підвищення конкурентоспроможності туристичної галузі через розвиток соціальної відповідальності бізнесу, передача досвіду успішного формування районних туристичних кластерів, застосування туристичних атракцій в умовах сучасного туристичного ринку, перспективи розвитку еко-туризму в регіоні, вимоги до сучасної підготовки молодих фахівців готельно-туристичної, екскурсійної та суміжних спеціальностей.

   Гості семінару отримали зразки друкованої іміджевої продукції туристичного спрямування та незабутні враження від відвідування найвідомішого в Україні та за її межами виставково-ярмаркового заходу, ділового та культурного осередку, одного з регіональних туристичних брендів Полтавщини.

Наверх ↑